Oldalak

2010. január 12., kedd

Paparazzi


Ebben a témában egyetlen képet készítettem és nem is érdekel különösebben a dolog. A kép érdekessége csupán, hogy évekkel ezelőtt egy fotós ismerősöm a Váci utcában ácsorogva vázolta, hogy legújabb témája az erotika az utcán lesz. Miközben ezt ecsetelte, a felvételen látható jelenetre lettem figyelmes egy kávézó teraszán. Intettem neki fejemmel, hogy akkor itt egy kép. Azt mondta: "Ez már a tiéd." Így működik egy fotográfus, ha nem ő látta meg, nem ő fedezte fel a képet, már nem érdekli.

1 megjegyzés:

Lantos p. István írta...

Hm. Most fedeztem fel egy kis áthidalni valót előbbi és eme bejegyzésem között. A kukában olvasó figurára nekem MÁS hívta fel a figyelmem és ez engem feszélyezett, de megcsináltam a képet. Mondjuk, hülye lettem volna kihagyni, az is igaz. Na mindegy, hagyjuk.