Oldalak

2012. december 11., kedd

Egy galambősz galambász

Most, hogy a régi OPEMUS újból felkerült a mosógép tetejére és éjszakáimat vörös fényben töltöm, meglepő képeket találok. Erre a galambokat etető hajléktalanra pontosan emlékszem. Olyan, mintha múlt héten fotóztam volna. Viszont érthetetlen módon ezt a képet én még sosem nagyítottam ki, csak tegnap éjjel először. Az itt láthatónál sokkal kontrasztosabbra, sötétebbre. Még eldöntöm, hogy egészen nagyban melyik megoldást választom. ... Van ennél nagyobb dilemma is azért. Egyszerűen nem ugrik be, hogy hol készült a kép? Azt hittem, hogy a Klauzál, vagy a Hunyadi téren, de szerintem nem. Szégyen ide, vagy oda, segítsetek már, hogy hol lehet ez?



2 megjegyzés:

Gehring János írta...

Nekem több, mint gyanús a Battyhány tér. :)

Lantos p. István írta...

Igen. Rövidzárlat... már rég :)