Oldalak

2010. június 9., szerda

Emlékkép

Régebben (amíg harmadszor is el nem felejtettem a bejelentkezéshez kellő adataimat) írogattam, töltögettem a Látó-kör blogra, ahol igen sok jó fotós publikál. Ma fotók nézegetése közben döbbenten olvastam Kerekes Zsuzsa blogján  egy búcsút Főfüge  fotóstársamtól, akit személyesen ugyan nem ismertem, de kommentjeit, képeit igen. Beírtam a keresőbe a nevét és ledöbbentem, amikor egyik képemhez írt kommentjét elolvastam. A komment az itt látható képhez fűződik és az utolsó mondattól már akkor kirázott a hideg. Nem alaptalanul. Egy évig sem élt már utána. Jó lenne, ha másról is beszélhetnék már a blogomon, mint az elmúlásról.
Azt hiszem, hogy ma még éjjel írok valamit, mert kicsit sok itt a fekete szín már.

1 megjegyzés:

Marvin írta...

Írjál! Nyárit, vidámat, fotóval. Ha lehetséges...
Elég, ha kinézel az erkélyről :)