Oldalak

2010. június 24., csütörtök

Megtanultam repülni végre

Két kísérleti kép kutyafuttában. Amíg készül az új sorozat, töltök fel a "melléktermékekből". Keresem az olyan nézőpontokat, amik nem általánosak, de nem feltűnően más, mint a megszokottak. Felmászok, lemászok, amíg meg nem vénülök annyira, hogy botnak kell használnom a fotósállványomat. Ezek a képek meglehetősen kényelmetlen szögből készültek, még kísérleteznem kell, míg igazán jól sikerülnek. A sok autó is... háááát... nem úszom meg a hajnalban kelést, úgy látom.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

van egy 58mm-es ND szűrőm amivel 1milliószor olyan hosszú zárídőt használhatsz mint normál esetben. egy nyáron, napsütésben kb. 20-30 perces expozíciót jelent. úgy már nem lesznek autók. egy éve vettem a szűrőt de még nem próbáltam ki...azaz egyszer, azt a képemet láthattad is Flickr-en a Szabadsághídról készítettem. kölcsönadom szívesen...

Lantos p. István írta...

Hát igen. ND szűrőt már nagyon rég szeretnék venni, de ez esetben nem tudnám használni egyébként, mert itt egyszerűen felemeltem állvánnyal együtt a gépet. Hosszú idő tehát kizárva. Az 58 mm egyébként csak az alapobimra lenne jó. Nagyon köszi a felajánlást. Most már tényleg veszek egyet :)

Marvin írta...

Ha botnak kell majd használnod az állványt, attól még állványnak is használhatod, tehát az öregedés nem kizáró ok :)