Oldalak

2010. június 13., vasárnap

Kossuth téri tetők

Kezdem nem érteni a kéményseprőket. Hogy lehet az, hogy nem válnak idővel megszállott városfotóssá? Ma egy kedves ismerősöm jóvoltából ismét egy olyan tetőn járhattam, ahol kevesen. Amikor hazaértem, úgy másoltam be a képeket, mintha karácsonyi ajándékcsomagot bontogatnék remegő kezekkel. A képeket meg alkalmanként remegő lábakkal készítettem, de csak azért, mert vendéglátóm is lelkes fotós és olyan látványt nyújtott időnként, ahogy kiállt a tető peremére, hogy kezdtem attól megijedni, amit csinálok. Amikor Emmácskának mutogattam a képeket, megkérdezte: "Te hol vagy? Leestél?" :)






Természetesen csak ízelítő abból a csodából, amit ott fotózhattam. Olyan hőség volt, hogy a fényképezőgépemet nyugodtam használhattam volna vasalónak, de erős szél is volt egyben, úgyhogy különösebb agykárosodás nélkül megúsztam a délutáni tűzó napot. Felhó sajnos egy szál sem volt, de bízom benne, hogy azért lesz még az életben az is. Legközelebb reggel megyek, mert a Parlament akkor mutat magából valamit. Holnap veszek egy olyan cipőt, ami nem kínai és nem zsírzott bakelitből készült a talpa, mint a mostaninak. 

11 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó lett az új dííízáááájn rendezett képet ad az oldalnak :)

Lantos p. István írta...

Igen, nekem is tgetszik. A Blogspot újításának köszönhető részben. Meg aztán, gondoltam, hogy maradjon fekete ugyan, de legyen kicsit vidámabb.

Marvin írta...

Azon a lukon estél le? :)

Tope írta...

Na, most másodszor is nekiugrom, az előbb valami rendszerhiba törölt.
Szóval pénteken apáczais utcabál volt. Sűrűn gondoltam rád a suli tetőteraszán, hogy milyen jó képeket készíthetnél. Láttam Bornai barátodat is.

Tope írta...

Kicsi a világ, már megint! Megnéztem Bornai blogját, hogy mit írt az apáczais buliról. Az olvasói: te és a lányom osztálykísérője a hidegkúti Waldorfból, Flór Gábor.

Lantos p. István írta...

Tope: Nekem most hirtelen az jutott eszembe, hogy éppen attól nagy a világ, hogy ilyen "kicsi". Milyen jó, hogy vannak ilyen szálak, amik akkor is vannak, ha nem tudunk róluk.

Piro írta...

Tenyleg jo ez az uj profil, de leginkabb a cim tetszik: "Budapest galambszemmel" :)
Remelem siekrült masik cipöt beszerezned, mert feltelek,am, hogy ezeken a tetökön ilyen gumitalpu, kinai csukaban csalinkazol! Nehogy beleess, inkabb csak beleless abba a lyukba:)!

Lantos p. István írta...

Ne aggódjatok, én annyira peremen lévő vagyok, hogy még ebbe sem esek bele.

Tope írta...

peremember vagy röviden perember

Lantos p. István írta...

Úgy érted, hogy tört része vagyok önmagamnak?

Tope írta...

Egész, de "peremen lévő", ahogy te mondád.