Oldalak

2009. december 14., hétfő

Megint inkább Párizs


Én úgy vagyok vele, ha már külföld, akkor legyen inkább Párizs, minthogy kiéhezett kóbor kutyák szaggassanak szét egy ukrán erdőben valahol Csernobil tájékán. Feltöltődésképpen nézegettem a párizsi képeket és rájöttem, hogy ezt nektek is látnotok kell. Csak az a baj, hogy rengeteg kép van annak ellenére, hogy a már korábban említett babakocsis, rohanós fotózás volt ez. 675 darab látvány. Feltöltöttem egy képgalériát IDE . A galéria jobb felső sarkában van egy DIAVETÍTÉS gomb. No, azt érdemes megnyomni, de előtte egy kis nass, egy kis vörösbor odakészítve. A képek zöme teljesen nyers és a válogatás sem volt szigorú, mert azt gondoltam, lássátok, amit lehet. Itt csak néhány fotó, találomra.

3 megjegyzés:

Marvin írta...

Mivel a galéria vendégkönyvébe úgy tűnik, sikertelenül írtam be, ugyanis technikai analfabéta vagyok, így ide is:
"A részletek és a kedves, személyes hangulatok.
Este: Kicsi Emma kirakattal, madaras ajtó, torony alulról, szökőkút vízpermettel, körhinta, óriáskerék ezüstben, naplemente vagy felkelte az utca végén...
Nappal: báboskorlát mögötti víz- és embertükröződés, göcsörtös fák, szakállas koldus, szúrós szemű utcai festő, kerékpárok egy ócska kirakat előtt...."

Marvin írta...

Bár szerintem Csernobilról is tudnál jókat, ám kétségtelen, ez kellemesebb :)

István Magyar írta...

klassz sorozat istván, még nem néztem végig, mert nagyon sok a kép és mivel egy aprócska monitor volt éppen bedugva, de majd folytatom. látom a négyszázas izóhoz csak nagyon ritkán nyúltál hozzá. sok fényben sem veszed lejjebb?