Oldalak

2009. december 21., hétfő

Egy elfelejtett kép


Nekiláttam komolyabban rendszerezni a képeimet és elfogott a rettegés. Mi lenne, ha holnap elszállna az egész, mielőtt archiválom?  Ezt a nyóckeres képet is elfeledtem és lám, most meg tetszik valamiért. Dankó utca. Vajon ma végigérnék rajta? Mert két éve nem éreztem semmi félelmet, de most vadul a világ, felbolydult a darázsfészek. Legalábbis ezt gondolom a hírek hallatán. Nézzétek, milyen gyönyörűen lehetne élni itt is, ebben  a házban egy kicsit több reménnyel, lehetőséggel!

3 megjegyzés:

Marvin írta...

Igen, mondjuk Párizsban egy ugyanilyen házban...

Marvin írta...

Megnéztem a Budapesti Sétát is. Milyen jó egy fotósnak, más hogy (is) látja a várost...
Várom a folytatást.

Tope írta...

Közben én meg itt jártam.
Régen, a baráti köröm a Práter sörözőben tartotta a heti "keddi találkozóit". Így kapta aztán a Kedd nevet a szamizdatunk.