Oldalak

2010. április 10., szombat

Szív utca

Most lesz néhány jó napom, mert egy munka kapcsán gyakran kell fotóznom a Keleti pályaudvaron és az út nagy részét szokás szerint gyalog teszem meg. Csak gyalog közlekedve lehet fotózni, sehogy máshogy. Tegnap a Keletin kívül fotóztam a Rottenbiller utcát is. Végre bejutottam egy kedvenc házamba a Péterfy Sándor utcában is (holnap teszek fel képeket). Hazafelé a Szív utcában találtam egy gyönyörű udvart. Ide még visszajövök, az biztos, mert hiányzik az ember. Régen sok barátot, modellt fotóztam ilyen környezetben. Hol lehetnek azok a képek? Nem baj, még pótolható.

7 megjegyzés:

Marvin írta...

Micsoda kincseket látsz meg ott, ahol mi csak ócska bérházakat! Jó munkát!

ajsa írta...

Mert a Paripa utca 4-ben soha nem történik semmi... (Biztosan nem pontosan idéztem. :))

Névtelen írta...

Elvihetnél egyszer....K

Lantos Júlia írta...

Bizony! :) az én apukám:D

Lantos p. István írta...

Krisztina? Meg van dumálva.

Lantos p. István írta...

Kicsi Jilcsim :) Ha tudnád, milyen jó érzés, amikor Te, vagy Piró ír :)

ORsi írta...

a romlás virágai! mesés!