Oldalak

2010. április 1., csütörtök

Palacsinta

Ma késő este palacsintát sütöttem, mert Emmácskára az igen jó hatással van megfigyelésem szerint. Sütöm-sütöm, hát egyszer csak kinézve az udvarra azt látom, hogy süti ám a maga palacsintáját az Univerzum is! Nem tudom, hogy próbált-e már valaki hirtelen ötlettől vezérelve fotót készíteni palacsintasütés közben a Holdról? Én próbáltam. Ilyenkor van az embernek úgy két perce cselekedni, mert nagyon hamar változik minden. Futás be a szobába a gépért, obicsere. Állvány? Áhh! Puff a gépet egy faládikó tetejére. Közben megfordítani a palacsintát. Aztán egy exposorozat, ami végülis hülyeség, mert a Hold úgy ugrál az égen fotózás közben, mint a bakkecske. Itt van a két legsikerültebb, meg a palacsintákról is egy kép, ami tényleg jól sikerült. Méghogy sajtból van a Hold! Hülyeség!

5 megjegyzés:

Piro írta...

Jo kis hasonlat, meg nem is gondoltam a "palacsinta" holdra! Kesz akrobatamutatvany fotozni es palacsintat sütni egyszerre, de ugy latom neked ez is megy:)! Jok lettek a fotok! Es a palacsinta is biztos...nyamnyam

Marvin írta...

:D

Amikor egy fotós szövegelni is jól szövegel.

Lajos Gombos írta...

A palacsinta az nagyon jó téma. Engem olyannyira inspirál ez a kép, hogy 2-3 éve már belekezdtem palacsintafotózásba, de még nincs meg az igazi!

Lantos p. István írta...

Igen, az ember nehezen találja meg az igazit :)

Névtelen írta...

Hú nagyon szép a Palacsinta Hold, biztos vagyok benne, hogy közelről rajta is ott vannak a kicsit megégettebb részek :-)
Azért meg tudtok lepni: palacsintafotózás?! Különben mért is ne. Első sazkillusztrációsorozatom életemben a palacsinta elkészítéséről szólt. Valahol a Pálfigyurinál van azóta is...
Szóltam ám a repülőfotós srácnak, olvastad az iwiwet?
Bogi