Oldalak

2009. november 21., szombat

Köd helyett


Napok, hetek óta csábítóan hívogató köd borítja a látható világot. Én meg mint egy megkötözött, vagy begipszelt izgága kölyök, rohannék kifele a lakásból, befele a ködbe fotózni. Nem lehet... Sovány vigasznak kerestem valamelyik ködös képemet, de ennél a mindszenti képnél elakadtam. Biztos, hogy emlegettem már Mindszentet és fogom is még. Elnézést, ha ismételgetnék valamit. Igazából ez a kép most csak azért érdekes számomra, mert ott készült, ahol szabad voltam, gondtalan és boldog. Eme három állapotból az első kettő most biztosan nagyon hiányzik, a harmadik sokkal bonyolultabb kérdés. Három lányom van, lehetek boldogtalan? Ugye, hogy nem :) Remélem, hogy mindháromnak megvan, vagy volt a maga mesebeli erdeje. Az enyém még mindig megvan és meg is lesz mindig. Legközelebb napsütéses kép helyett felrakom a ködös képet és legyártom hozzá az indoklást is.

4 megjegyzés:

Marvin írta...

Nincs új kép, nincs napok óta...
Én pedig úgy megkérdezném, miért nem tudsz kimenni fotózni...

Lantos p. István írta...

:) Egyszerűen influenzás vagyok. Örülök, ha egyáltalán menni tudok. De időm sincs. Készítem a budapestfoto.hu oldalt, ami egy éve üresen kong.

Marvin írta...

Gyógyulást!
Majd elnézek arra az oldalra is.

Marvin írta...

Elnéztem. Még most is üres... :(