Oldalak

2010. június 27., vasárnap

Kazinczy utca

Ma a Gozsdu udvarban árultam a képeimet. Egyet vettek, ennyit ér a tevékenységem ebben a világban. Nem tudok jókedvű bejegyzést produkálni. Egy órát aludtam mindössze és úgy indultam el a semmiért. Illetve nem teljesen a semmiért, mert bejutottam egy házba a Kazinczy utcában, amit már régebben kinéztem megamnak. Először filmre fotóztam és azokat is meg fogom mutatni, mert azt hiszem, (ill. tudom) hogy azok sokkal jobbak lettek, mint amiket most láthattok, amiket Juli lányom által utánam hozott digitgéppel készítettem később.




Filmen (még ma előhívom a filmet) látható lesz néhány lakó is, amitől sokkal életszerűbb a környezet. Amikor ezek készültek, éppen ment Német-Angol meccs, úgyhogy kinézett ugyan valaki, meg ki is szólt, hogy már megint fotózok, de amúgy üres volt az udvar. 






Mivel ez egy műemlék, nagyon kíváncsi leszek az épület további sorsára... hm... a magaméra is, pedig nem is vagyok műemlék. Csak rom, időnként. Node félre panasz, félre bú, örülj, hogy nincs háború. Huhhh, baromira elegem lehet. 

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jók! Nagyon régóta nézem a házat mindig mikor elsétálok előtte köszönöm, hogy megmutattad a belsejét! Alig várom az analóg képeket!
Schmidt Péter

Lantos p. István írta...

Kedves Péter! Beszkennelem éjjel, ahogy a munkámmal készen vagyok. Úgy látom, sokkal jobbak lettek, mint ezek! A film, az film.

Marvin írta...

Én is voltam ebben az utcában a hétvégén, mégpedig a Kőleves nevű romkocsmában. Az egész utca tele van ilyenekkel, kb. a Ráday alternatív megfelelője.
Fura környék, elképesztő, hogy még léteznek ilyen házak, lakások, udvarok. Rechab. környék, én is kíváncsi vagyok, mi lesz ezekkel.

Lantos p. István írta...

Marvin! A világ még annál is kisebb, mint hittem volna! A Kőlevesben mi is voltunk, bár ne (l)ettünk volna. Olyan krokettet kaptam, hogy facsarni lehetett belőle az érezhetően évek óta használt olajat. Brrrrrrr. Pedig milyen hangulatos hely egyébként.

Piro írta...

Izgalmas kepek!!! nagyon tetszenek! Majd elviszel ide is?:)En is bekukucskalnek!
Az analog kepeket nagyon varom en is!!!

jusztifoto írta...

nagyon szuper képek ! tetszik a hangulata a helynek nagyon. grat

Tope írta...

Hű, nekem az első színes nagyon tetszik! Mentve.

Valahogy épp akkor voltam a Kőlevesben, amikor Marvin.

Marvin írta...

Tope, valahogy... :)
Véletlenül.