Oldalak

2009. május 26., kedd

Olivér a bioházzal


Emlékszel még Olivér? A BIOHÁZ, amit elvileg én, gyakorlatilag Perger Laci csinált meg. Bécsi úti reménytelen albérlet, vöröslinóleumos kisszoba nulla napfénnyel. Ahol állsz a képen, onnan lopták el Julika babakocsiját az első napon. Este érkeztünk meg beköltözni és kiderült, hogy egyetlen lámpa, vagy égőtest sincs bekötve. Gyertyafényben pakoltunk ki a két fáradt gyerekkel. Második nap elmosogattuk az összes evőeszközünket (tányér, poharak stb.) és a falra szerelt kisasztal éjjel kettőkor leszakadt a száradó edények súlyától. Jó hangja volt a különös, templomi akusztikájú, bútorozatlan lakásban. Hogy mi köze mindennek a bioházhoz? Találd ki!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jesszus!
Szerintem nem én vagyok a képen! Vagy ha igen, kapásból nagyon letagadom.
Pedig parázs idők! (nem is)
Tényleg rémlik valami bióház, meg a farmerdzseki. De ha pakolnál mellé egy dátumot, hirtelen minden a hülye helyére kerülne. Tudnám, hogy kivel és hol éltem, például. Emlékeznék rád is, meg minden. Az egy kis segítség, hogy vadul füstfelhőbe burkolózom, tehát legalább 12 éve. (Amióta cigaretta helyett lövöm magam, ugye.)
Mindenesetre vedd le hamar, ha nem akarsz jót!
Oliver

kata írta...

hát ez nagyon jó!