Oldalak

2009. május 14., csütörtök

Kodály körönd

Újítják a Kodály körönd legszebb házait. Két éve fotóztam az ottani tetőkről, még vissza is megyek, de félig már hiába. Persze nem lehet a kedvemért minden házat összerogyásig békén hagyni. Néhány képet mutatok + elmesélek egy érdekességet.

Az egyik toronyban "lakott" átmenetileg az az Állatkertből kitiltott kis róka, amelyikről Dargay Vuk alakját kidolgozta. Ezt a tornyot most már lebontották. Sajnos a gyönyörű régi faszerkezetet beton váltja fel, bár ez kívülről remélhetőleg nem fog látszani.


4 megjegyzés:

Attila írta...

Sokat jársz / jártál ilyesmi helyeket fotózni? :)

Az utóbbi időben egyre jobban beleszeretek Budapestbe, kezdem keresni, körbejárni (és fotózni)...
A körúton éreztem néha hasonlókat. Egy frissen felújított épületnél úgy érzem, elvették a hely "lelkét".
Egy összeomlónál meg azt, "hogy lehet ezt hagyni?".
A köztes állapotok meg azok, amiért jó odamenni... :)

Lantos p. István írta...

Budapest baromi jó hely lehetne... Régebben rengeteget fotóztam a belvárost, de most is, ha időm engedi. De nem engedi :) Van néhány kiszemelt hely mindig. De annyi más is van, hogy az már nyomasztó. Asszem egyszer lepanorámázom az egész cuccot egy 1000 terabájtos lapkára egy tökéletes üveggolyóval.

Attila írta...

Aztán úgy jársz, mint a kis svéd gyerekvers írja a bélyegekkel... :)

"Bélyeget gyűjtöttem.
Egyszer apám hozott haza egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget."

Névtelen írta...

Épp aminap figyeltem, hogy egész érdekes módon építik újjá a házat. Kicsit mintah túlépítenék a tetőzetet... Nagyon kiváncsi lettem a majdani végeredményre!