Oldalak

2019. november 8., péntek

Hűvösvölgyi kupleráj

Ma egy Vaterán vásárolt SPECTRUM körzőkészletért bringáztam egy jót. Utam egy darabig a Hűvösvölgyi úton vezetett, ahol visszafelé jövet meg-megálltam egy-egy kép erejéig. Eldugott, rejtett kincseket nem kereshettem, mert időm kevés volt, de egy érdekes házra azért így is akadtam, ami nincs annyira szem előtt.

Tipikus budai "törvényen kívüli" lakos :) Ha lenne ott házam, lehet, hogy hasonló lenne. Pénzem nem lenne felújítani, időm sem rendet tartani a kertben...


... Na jó, komoly esély van rá, hogy ennél azért igényesebb lennék és nem adnék esélyt a magamfajta paparazziknak. De hát mi értelme azon mofondírozni, hogy milyen lenne, ha lenne egy ilyen házam? Nem lenne katonás rend sem a kertben, sem a házon belül, annyi biztos.





Valahogy a katonás rend az nekem mindig gyanús. Mindig az az érzésem, egy túlságosan is rendezett lakásba lépve, hogy az illető valamit rejteget előlem. Valami titka van, amit jobb, ha nem tudok. De persze másfelől pedig ebbe a házba lépve is teljes joggal érezhetném azt, hogy a túlzott rendetlenséggel valamit el akarnak fedni.
Tulajdonképpen mindegy, hogy mi mozgat egy fotóst. Kíváncsiság, gyanakvás, vagy bármi más. Én egyszerűen érdekesnek látom az ehhez hasonló környezetet és megelégszem ennyivel.

Nincsenek megjegyzések: