Oldalak

2019. június 15., szombat

Laura, az orosz kémnő

2019. június 15., déli 12 óra. A hőmérséklet árnyékban derékszög. Egy barátom figyelmeztet is, hogy ilyenkor őrültség bringázni, de mennem kellett, vitt a vérem. :) Ennyit rólam... Hanem, ahogy tekerek-tekergélek, látom ám az alábbi jelenséget a villamosmegállóban:
Gondolkodtam, elsuhanjak-e csak úgy a téma háta mögött, de aztán megálltam és suttyomban, paparazzi módjára lefotóztam a télikabátos hölgyet. Épp tegnap lett rosszul Miskolcon valaki és fordult be hanyatt a szökőkútba hasonló öltözékben. "Elég nehéz volt kihúzni a vízből, merthogy télikabát volt az illetőn." Mondotta volt megmentője. Akkor gondoltam, hogy ez elég ritka, de tévedtem, mert ma ugye láthattam a cáfolatot.
Majdnem biztos voltam benne, hogy visszafelé meglátogatom ezt a fura szerzetet és így is lett. 
Kiterveltem, hogy megvendégelem valamivel. Sejtettem én, hogy nem lesz az olyan egyszerű, mert ilyenkor eleve lerí rólam, hogy nem érzem magam feljogosítva arra, hogy fotózgassak bárkit is, de közben meg nagyon szeretném fotózgatni. Végül oda mertem tolni a bringát és megszólítottam:
- Jó napot! Első kérdésem, hogy hozhatok-e valamit inni, enni, a második pedig, hogy zavarná-e, ha fotóznám, mert én még ilyet nem láttam.
Laura (mert így nevezte magát később) kicsit váratlan őszinteséggel válaszolt, csak nem a kérdésemre.
- Én azt szeretném, ha végre beengednék az orosz katonákat tankokkal, aztán azok kiirtanának itt mindenkit! Te amúgy jó gyereknek látszol!
- Öööö... khmmm.. ééés fotózhatok?
- Figyelj, India, Buddha, minden szentség rám szakadhat bármikor. ÉN FOTÓZHATLAK TÉGED? vagy aktot akarsz fotózni?
- Nem, azt semmiképp sem!
- Aztán mi érdekes van rajtam? Hozzád egyébként még el is mennék feleségül simán. Hozzád, meg még az Alföldi Róberthez!
... No, ez így ment úgy 20 percen keresztül, aztán közben megengedte, hogy fotózzam,

de kért cserébe egy grillcsirkét, meg két pár kolbászt. Egyik pár kolbászt a mellette álló ismeretlen rendeltetésű fiatalembernek szánta. Nos, ennyi pénz nem is volt nálam, és zárva is volt a hentes, de megígértem neki, hogy meg fogja kapni a grillcsirkét. 
Be is tartom.




Nincsenek megjegyzések: