Oldalak

2013. január 13., vasárnap

Fényvillamos a Szabadság hídon

© Lantos p. István • Denhoda

Idén erőt vettem magamon és készítettem néhány fotót a fényvillamosról. Nem szeretem a divatos témákat és kerülöm a látványos megoldásokat is, ezért technikai trükkök (hosszú expo és más egyebek) nélkül készítettem el a fotókat. Szerencsém volt, mert ha nem is mesébe illő, de azért elég kellemes hóesés fogadott. Ettől szépen csillogott a híd szerkezete, tükröződött az aszfalt és a lámpák fényében apró szentjánosbogárként libegtek a hópihék. Jó-jó, szirupos mondat volt, de szemléletes :)
Emmácskát is magammal vittem, de ő a kis barátnőjével ment egy kört a villamoson, amíg én átsétáltam a hídon. (Természetesen a hóesés akkor sűrűsödött be, amikor mi már hazaértünk.) 

© Lantos p. István • Denhoda

Igazán jó képeket csak akkor készíthet az ember, ha időt szán rá. Nem volt elég időm, persze, hogy elégedetlen vagyok :) De van tervem a Szabadság híddal (és a többivel is), amire rengeteg figyelmet, időt és energiát fogok szánni és meggyőződésem, hogy sohasem látott képgalériát fogtok tőlem kapni ezekről a csodákról. Olyan képeket tervezek készíteni, amik igazán méltóak ezekhez a gyönyörű hidakhoz. Erre azonban mindannyiónknak várnunk kell késő tavaszig...
© Lantos p. István • Denhoda

Nincsenek megjegyzések: