Oldalak

2010. február 20., szombat

Esti séta

No, pontosan ilyen hangulat kell ahhoz, hogy az ember influenzás legyen. Tegnap gyalog indultam ügyeletes gyogyószertárba, mert kicsi Emma beteg. Mire hazaértem, már Csilla is elhasznált egy raklapnyi papírzsebkendőt és mire kiosztottam a szem- és orrcseppeket mindenkinek, már én is csak feküdni kívántam. De aludni persze nem tudtam. Mindenesetre én vagyok legjobban a csapatból, talán éppen a tegnapi nagy sétának köszönhetően. Hát még, ha a hegyekben lett volna a gyógyszertár!

5 megjegyzés:

Üveggyöngyjátékos írta...

Hű, ezek szépek! Mindenkinek gyógyulást!

Unknown írta...

Jubbulást a Csapatnak!:)) A felső kép tök véltelnül nem a Podmaniczky utcábankészül? Amúgy írtó kellemesek a színei.

Lantos p. István írta...

:) De, Podmaniczky. Ennek az utcának mindig elfelejtem a nevét. Köszi a jó kívánságokat!

teverina írta...

Hegyeket, havakat, jó levegőt, szegény és kirekesztett erdei állatokat ajánlhatok, ha legközelebb ilyesmire lenne szükséged. Gyógyszertárat, sajna, nem, a legközelebbi is km-kre van, és tetszőleges a nyitvatartása...

Lantos p. István írta...

Hm, hegyek, havak, jó levegő? Ezeket a Bayern, vagy a Novartis készíti esetleg? Nem láttam még hirdetve ezeket a szereket. Újak lehetnek. Ki fogom próbálni, ha nem drága!