Oldalak

2015. május 27., szerda

BUKAREST

Néhány napig Bukarestben lehettem. És nem is nyugszom, míg egyszer hosszabb időre vissza nem keveredek oda, mert csoda volt számomra az a város. Az épületek, a mediterrán jelleget idéző hangulat és a múlt nyomai kiaknázhatatlan mennyiségű élményt nyújtanak! Rengeteget lehetne írni a városról, de a kétszer 3 órás séták alatt én is inkább "csak" turistaképeket készítettem. Azokból is lesz egy galéria később, de itt most csak azokat az utcai, elkapott pillanatokat mutatom, amik egyébként így kiragadva a többi kép körül, teljesen hamis képet mutatnak a városról. Budapesthez képest nagyon kevés kéregető, hajléktalan látható az utcán, itt azonban láthattok majd párat. De ez a blog nem utazási katalógus, ezért nem a szebbnél szebb épületeket közlöm.

Remélem, hogy így is érdekesnek találjátok.

Akárhol készülhetett volna, de leginkább az Andrássy úton. De nem ott készült :)

Nekem új volt és nagyon szimpatikus, hogy a plakátokat egymásra ragasztják. Kell ennyi lazaság.

Piacoló néni a belvárosban.



Bevártam, míg bringás érkezik, ő meg vette a lapot és benézett, ahogy kell.

Macska az úton...

Reggeltől estig ott ül szegény...

Messziről láttam meg, odarohantam és izgalmamban elfelejtettem valami törvénytelen hangon rikkantani egyet, hogy felnézzen. De így is van hangulata.

Az Óváros minden házát renoválják. Öt éve még hajléktalanok birtokolták az egész Óvárost, most pezsgő élet zajlik, ami nem ebből a képből derül ki azért. Ők csak dolgozgatnak.



Utcazenész az Óvárosban. Nézzétek azt a cipőt, azt a szemüveget!

Káposztacipelők.






He?


Mindenki azt hinné, hogy CSAK ilyen Bukarest! Hát nem!

Folytatás következik a tursitaképekkel később.

Nincsenek megjegyzések: