Oldalak

2012. november 16., péntek

Egy ismeretlen ház

Szarvas hiba, ha az ember megfeledkezik egy negatívról. Kivételesen bánom, hogy nem digitális géppel fotóztam le ezt a felújítás alatt álló épületet, mert akkor nem antikolta volna az idő. Legalább három éves negatív, ahogy a többi kockán található Emmácska kinézete alapján meg tudom ítélni. A negatív fátyolos és beszűrődő tónusok is láthatók rajta. Ami a legnagyobb baj azonban, az az, hogy fogalmam sincs már, hogy hol készült a sorozat? Csak lábujjhegyen merem gyanítani, hogy Kodály körönd. Amint időm engedi, meglátogatom azt az épületet, amire gyanakszom. A képek alapján biztos voltam benne, hogy hamarosan újból fotózom ezt a gyönyörűséget, hát biztos, hogy nem így történt. Hogy bosszúságom menyire jogos, döntsétek el ti. Szerintem megérdemelt volna egy komolyabb fotózást.

Összes képhez kattints a fotóra. A Picasa egyszer még kihozza belőlem az állatot egyébként :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kattintok a fotóra, és nincs jogosultságom megtekinteni. :-)

Lantos p. István írta...

Hoppá! Nem tudom, mi lehet az oka! Megnézem a beállításokat! Elnézést, más nem említett ilyen problémát :(

Lantos p. István írta...

Megnéztem a beállításokat és továbbra sem értem. Bárkinek engedélyezve van a megtekintés.