Oldalak

2011. szeptember 18., vasárnap

Zálog

A régi szép időkben mindig úgy jártam a várost, hogy nyakamban lógott a gép. Most is így kéne, de ezzel a böhöm 5D-vel nem szívesen teszem. Félek, hogy leütnek és kirabolnak? Túl tolakodónak, indiszkrétnek tartom ezt a komoly gépet? Igen. Igazán jó képet akkor tudsz készíteni, ha nem hívod fel magadra a figyelmet. Lehet, hogy emiatt a sétafotókat inkább a régi filmes gépemmel kéne készítenem, de az meg nem olcsó, bár nagyon élvezetes mulatság.
Ennél a képnél például gondosan elrakott és kikapcsolt (!) gépet kellett pillanatok alatt előkotornom, amikor észrevettem a ZÁLOG feliratot. Igen, itt tartunk: az emberek már a kaját is zaciba vágják - gondoltam és nem volt szívem kihagyni a pillanatot. Mert bizony félelmeim és bizonytalanságaim miatt már egy egész albumnyi képet kihagytam. Elhatároztam hát, hogy visszahozom a régi lazaságomat és ha géppel járok, az bizony állandó készenlétben fog állni. Hajtmanszkinak van igaza, ehhez a műfajhoz egy Leica kell...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vagy iphone, ahogy ezt sokan hirdetik. Bár nekem forog a gyomrom tőle.

Lantos p. István írta...

No, attól nekem is, mint minden divatos dologtól. Nagyobb a füstje, mint a lángja.