Oldalak

2011. május 9., hétfő

Váci utca 56-58

Nem várok, hogy délelőtti képek is legyenek. Jó ez a ház délutáni fényekben is. Talán azért ígértem pár napja a délelőtti fényeket is, mert nem gondoltam, hogy túl sok új témám lesz, de azóta fotóztam aktot (20 év után újra) a Párisi udvar tetején és ami még izgalmasabb, egy barátom jóvoltából akadt egy munkám. Egy kéményeket építő cégnek kell nagyon gyorsan katalógust készítenem :) Nem tudom még a pontos helyszíneket, de úgy tudom, hogy a VIII-IX. kerületben. Azt hiszem, ezt hívják testhezálló feladatnak. Hamarosan láttok képeket, mert péntekig el kell készülnöm.
A Párisi udvar tetejétől az aktokkal el is búcsúztam sajnos. Amit még tudok, fotózok a felújítás előtt. Most erről ennyit. Ha a modellek engedik, teszek fel pár képet. Most azonban a Váci 56-58:



















Igen, kicsit több kép, mint általában. Miközben válogattam a képeket, rá kellett jönnöm, hogy illene értenem az építészethez. Egy idő után kissé unalmas pusztán érzelmi síkon megközelíteni a témát. Mentségemül annyit, hogy a LAKÓK általában így nézik a házat, ahol élnek. No meg műszakilag is, de nem a tudományos alaposság miatt, hanem az élhetőség okán. El kell fogadnunk hát, hogy én egy hétköznapi sétáló emberke szemével nézem a világot továbbra is és kerülöm azt a beszédtémát, amihez nem értek. Sőt! Általában még a perspektíva korrekcióját is kerülöm, ami meg a fotósokat botránkoztathatja meg. Tudom, lázadásnak kevés, hibának sok :)

Nincsenek megjegyzések: