Oldalak

2009. június 9., kedd

Vándor


Vándor, bár nem olyan, mint akit a Gyűrűk urából megismerhettünk. Kb. 25 éves kép ez is. Békásmegyeren a Dunapart volt egyik fő vadászterületem. Mennyi időm volt!!! Aki sokat sétál, mászkál és figyel, az szerencsés fotós lehet. Jobb lett volna, ha kicsit pofátlanabb vagyok akkor, de csak ezt a két képet készítettem róla. Akkoriban sem sűrűn láthattam ilyen szabad embert Budapesten, most meg már nagyon meglepődnék, ha egy hasonló fickó jönne szemben velem. Úgyhogy megyek majd kicsit távolabb fotózni azt hiszem. Irigykedve néztem végig Gilicze Bálint vetítését a Könyvek Éjszakáján. Lelkesítően jó fotós és nagyon gáz, hogy nem ismertem a képeit. Meg őt sem. Ha van időtök, nézzétek meg a weboldalát!

1 megjegyzés:

kata írta...

Gyönyörű ez a kép a Mikulásról!!!