Oldalak

2017. május 13., szombat

Alkotás utca 13.

Többször is előfordul velem, hogy kinézek magamnak egy épületet és aztán évekig csak tervezgetem a fotózást. És aztán szép apránként egyre több információt találok véletlenszerűen a neten az épületről, mintegy figyelmeztetésképpen, hogy ki ne hagyjam, menjek már, mert valóban érdekes. És bármennyire szeretném elkerülni azt, hogy egy nagyon szűk "épületfotós" kategóriába szoruljak, végül mégiscsak megyek és felrakom ide a képeket :) Így történt ez most is az Alkotás utca 13.-as épülettel. Közel is lakom éppen, elkerülhetetlen volt :) A kapuban alig egy percet kellett várnom, hogy valaki kaput nyisson. Nagyon hamar jött egy kedves úr, aki nemrég adta el a házban a lakását és készséggel beengedett volna, ő maga a leveleiért jött épp. Felhívta figyelmemet a neten található blogbejegyzésekre, melyekben rendkívül alapos leírás található az épületről, annak történetéről. Egyszerre kétszer is bejuthattam volna egyébként, mert közben érkezett egy másik úr is, aki a házban lakik jelenleg is. Őt is megkérdeztem a biztonság kedvéért, hogy nem zavarja-e, ha fotózom a házat. Mondtam, hogy fotós vagyok, erre ő azonnal rákérdezett, hogy ismerem-e Diner Tamást, aki az ő régi jó barátja! Persze, hogy ismerem, évekig fotóztam különböző újságoknak, ahol ő volt a képszerkesztő! (Jegygyűrű, Sztori stb.) ... Kicsi a világ!
... A korábban említett blogokat ismertem és nagy örömmel linkelem ide, mert olyan hozzáértő és érdekes leírások vannak, amire én képtelen lennék :)

http://lasdbudapestet.blogspot.hu/2013/04/alkotas-ut-13.html

http://kep-ter.blog.hu/2017/01/02/alkotas_utca_301?token=8f0b37d227505c8b6fced2e8ffde7a23

A bejegyzéseket olvassátok végig, mert valóban érdekes. Nagyon remélem, hogy a következő képeket is érdekesnek fogjátok tartani és sikerült velük visszaadnom azt a hangulatot, ami elfogja az ott lakókat, oda betévedőket.







































Nincsenek megjegyzések: