2016. december 19., hétfő

Thököly úti vázlat

Ezerszer elhatároztam már, hogy befejezem a városfotót és megvalósítom régi terveimet, de elég egy órás séta és máris elcsábulok. Régi terv ugyan a Thököly út, ahol gyerekkoromban számtalanszor Pestújhelyről végigvillamosoztam a Hársfa utcáig, ahol "pesti" nagymamám lakott. Szerintem már akkor elhatároztam, hogy végigfotózom, csak akkor még annyi minden hiányzott az életemből a fényképezőgépen kívül, hogy mélyen elástam magamban ezt a titkos vágyat. Természetesen vonzott a környékben engem az is, hogy lakhelyemhez képest ez úri negyednek számított, és keresztmamám a Stefániában volt felszolgáló, ahol ha meglátogattuk, már a '60-as években igazi fagylaltkülönlegességeket lehetett kapni, ami nagyrészt köszönhető volt annak, hogy keresztmama egészen különleges recepteket tudott és szeretett kísérletezni. Több volt ő ott jóval, mint felszolgáló!
Villamos már nem jár, de a házak közt még bőven akad olyan, amelyik a régi hangulaltot árasztja. Rövid sétám alatt kiválasztottam párat, ami különösen megtetszett és visszamegyek még ezekhez "rendesen" lefotózni őket. Ha lehet, be is megyek persze.









































Megjegyzés küldése