Oldalak

2016. május 13., péntek

Meglepetés

Furcsa, hogy milyen kevés elég ahhoz néha, hogy az amúgy valóban keserves hétköznapokat színesebben lássuk. Sőt! Lássam! Néhány órája csupán, hogy a Denhoda névre kerestem a neten, próbálván megfejteni viszonylagos ismeretlenségem titkát, amikor valahol mélyen eldugva rátaláltam erre a linkre: http://www.nlcafe.hu/legmenobb_blogok/20160304/fotos-blog/
És ez a kis elismerés, a néhány jó szó, ami hozzám és hozzátok szólt a blogomról elég volt ahhoz, hogy megrázzam magam és ott folytassam, ahol egyébként naponta abbahagyom :) Az öröm után aztán kicsit el is szégyelltem magam, hogy a blogomat kissé elhanyagolom elpazarolván mindenféle webes galériákra az energiámat, időmet, amiket aztán a kutya sem látogat.
Úgyhogy most visszatérek saját magamhoz és igyekszem kicsit szorgalmasabban bővíteni itt a tartalmat, hiszen rengeteg új képem van és lesz is még remélhetőleg. Éppen tegnap jártam egy érdekes házban, ahová még vissza is térek. Eredetileg csak a második fotózás után akartam képeket közölni róla, de most mégis megteszem, mert éppen illik a hangulatomhoz annak ellenére, hogy odakinnt szakad az eső. Tegnap viszont még sütött a nap, de bennem sötét gondolatok gomolyogtak, melyeket a Blaha közelében, a Somogyi Béla utcában talált ház látványa oszlatott el. Persze romos, mint az ördög vacka, de eredeti szépsége, bája még így is látszik. Olyan, mint egy öreg nénike, akin látszik, hogy valamikor bolondultak érte, de ő erre már csak mosolyogva emlékszik vissza. Legyen hát most kivételesen többnyire színes fotó. Íme:



Jó, legyen egy fekete-fehér is!

A képen látható fiatalemberrel megbeszéltem, hogy még visszamegyek fotózni. Meg is teszem!














Nincsenek megjegyzések: