Oldalak

2013. június 10., hétfő

A Nagy Árvíz és a nők

Igen. Beálltam a sorba. Be a bámészkodó turisták közé. Ennyire volt megint időm, energiám, lehetőségem. Valahogy nem hoznak engem lázba az ilyen rendkívüli események. Persze nem hagyom ki, de nem jó egy ilyen helyzetben tétlenkedni. Bármilyen fura, sokkal szívesebben zsákoltam volna valahol a Dunakanyarban, védve a házamat, kertemet... és persze másokét is. Így azonban semmi motiváció. Pedig milyen jó lenne egyszer úgy elaludni, hogy aznapra VALÓBAN megoldottam VALAMIT. Próbáltam tehát békés szemlélődőként, korgó gyomorral és növekvő nyomorral "fotózgatni". Épp csak ott, ahová könnyen eljutottam gyalog, vagy bringával. Válogatás közben észrevettem, hogy némelyik képemen az árvíz csupán mellékszereplő és a főszereplő egy-egy női alak. Első körben ezekből a képekből töltök fel egy csokorral.
Igen, ez már az elején paparazzi

...és ez is

Mire vár vajon?


Zápor után

2 - 2



Látom, hogy a nő csak mellékszereplő, de azért itt a helye



Gondolom, ezt 15 millióan lefotózták



Ez a nő készült!

Jelenség. Mint egy fekete szellem, úgy libbent végig a rakparton.


Elárasztva

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Megcsinálhatnád lapozgatósra is ;)

Lantos p. István írta...

Fogalmam sincs, hol tudom beállítani :(

Mama írta...

Remek munka!!