Oldalak

2012. január 8., vasárnap

Samsung Galaxy S2 teszt

Ma, míg Emmácska hintázott a játszótéren, gondoltam, hogy kipróbálom a szülinapi telefonomat. Mármint a fényképezőkéjét. A Szent István parkban nagyon szép ellenfények tudnak lenni és ez most sem volt másképp. Milyen objektívje is van egy mobiltelefonnak? Nudli, mondhatnánk. De ez nem egészen igaz. Egyrészt a Schneider üveg, az Schneider üveg kicsiben is, másrészt pedig van olyan, amit mások optikai hibának tekintenek, én pedig sajátos effektnek, az optika egyéniségének tekintek. Itt ellenfényben csodákat varázsol ez a kis lencse. Már a kis Sony telefonom 3.2 Mp-s kameráját is szerettem, ez pedig végleg elbűvölt. Nem csodálom, hogy a mobilképek külön műfajjá kezdik kinőni magukat. Karakteresek, természetesek. Ez még az én Photoshoppolt, kissé maníros képeimre is igazak. Igaz, a tónusokat babrálom csupán. Mi a véleményetek? Én kipróbálom, mit tud A/3-as nyomaton ez a telefon!








3 megjegyzés:

Doriphoto- Kézdi Dóra írta...

Szuper képek!

Nem egyszer tapasztaltam én is,hogy megkérdeztem "milyen géppel" készült a kép? Amire nagyon sokszor azt a választ kaptam,hogy telefonnal. :) Egyre jobb képeket lehet telefonnal készíteni. A fotók amiket feltöltöttél nagyon tetszenek,de az utolsó az abszolút kedvenc!

Lantos p. István írta...

Igen, nekem is az utolsó a kedvencem. Ki is nyomtatom nagyban!

Csikós Gábor írta...

Ellenfényben valóban érdekes dolgokat produkál ez a telefon vagy mi, direkt öröm nappal, fényforással szembe fotózni vele. Én is teljes értékű gépnek érzem az SGS2-esemet, de ez nem mai keletű, hírügynökségi koromban a Hasselbald mellett ott volt a Szmena is. Itt vannak az én mobilos képeim