Oldalak

2011. május 17., kedd

Akt

Megígértem vesztemre. Betartom méginkább vesztemre. Számomra nehezen kezelhető műfaj az akt. Nem is igazi aktok ezek, de itt a helyük, mert ez a blog ugyanúgy szól a fotós munkám körüli problémákról, mint az ihajcsuhaj részéről. Az akt nekem valószínűleg részben azért jelent gondot, mert nehezen fotózok bárkit, akit nem ismerek eléggé. Pláne, ha nincs ruha az illetőn. Bár utóbbi esetben inkább a megindokoltság hiányzik nekem. Mit keres ott az a meztelen nő? Napozik? Exhibicionista? Vagy csak élvezi? És miért pózol? Persze, úgy jobban feszülnek az ívek, domborodnak a domborulatok és homorulnak a homárok... Itt valamit elírtam :)
Gondoltam, próbálom a modelleket inkább meglesni, hisz' úgyis elsősorban Jacqueline fotózta őket és én csak a tetőt "adtam" hozzá. De se így. se úgy nem tudtam elégedett lenni. Ha egyszer sok időm és indíttatásom lesz, akkor kialakítok egy saját világot akt témában talán. De ahhoz idő kell, hogy elmélyüljek és annyi más minden van még ezen kívül, ami tervbe van véve. Itt láthattok néhány képet, ami afelé közelít, ahogy majd egyszer esetleg aktot fogok fotózni. Vagy inkább a régi idők folytatása ez még? Nem tudom.











Nincsenek megjegyzések: