Oldalak

2010. július 4., vasárnap

Képek turistáknak


Kezdem megérteni az antennaszerelőket. Úri állásuk van. Persze ők másképp látják. Unják talán. 

Ez nem jó kompozíció, viszont fizetek egy nagy fagyit annak, aki innen képet csinál.


Igen, szépek a felhők, de nem eléggé. Majd legközelebb eléggé azok lesznek. Már most is azok, csak én épp nem vagyok ott.
Az se baj, ha néha az ember elvonul a fő látványosságok mögé. Ilyen az élet is.

És legyen a végére egy panoráma megint. Ez volt nekem mára, ami továbbgurít.

4 megjegyzés:

Marvin írta...

"Egy túrista mit tehet? Örül neki, hogy itt lehet." Ahogy ezt már az Európa Kiadó is megénekelte volt :)

Lantos p. István írta...

Igen, nekem is ez ugrott be! Örültem is, hogy ott lehettem :)

Bálint írta...

Már megint nagyon klassz képeket csináltál, István. Kár, hogy csak négy fal van az irodában... Majd gondolkodok valami megoldáson...

Lantos p. István írta...

Plafon? Esetleg :)