Oldalak

2010. május 9., vasárnap

Talált képek

Tegnap éjjel egy munkámhoz kerestem egy fotót, de nem talltam. Hogy ne vesszen kárba a keresgéléssel eltöltött idő, kiválogattam néhány régebbi fotót ide a blogomra. Nem is emlékeztem már rájuk és arra sem emlékeztem, hogy ilyen pofátlan paparazzi képeket is tudok csinálni. Nem túl vidám képek, de hát ez van. Bár ezek 2007-es képek, úgyhogy ilyet ma már nem látni, mindez a múlté. Most nem írok többet, megyek újból megfotózni azt, amit éjjel nem találtam.

6 megjegyzés:

Marvin írta...

Nem, ma már nem. Ma már ők is a kolbászt eszik a kerítésről.

Unknown írta...

Hm a sors iróniája, hogy a második képen balról az első plakátra mi van írva...

Lantos p. István írta...

Igen, azon a képen az a lényeg, meg a virágcsokor persze.

orsolya vanessza kiss írta...

Nagyon kedvelem a képeid.. a látásmódod rokonságot mutat az enyémmel :) Csak én nem vagyok profi fotós... vagy semmi egyéb .

Lantos p. István írta...

Semmi egyéb? Nagyon szépek a munkáid. Azért írom itt is, hogy más is tudja:)

orsolya vanessza kiss írta...

De aranyos vagy, köszönöm! :)

A fotóim az anaisz blogomban jobb oldalon a Flickerre kattintva meglesheted azért, ha érdekel :))

de én csak festő szemmel fotózom, és nem egy fotóséval :) ezt kalkuláld bele kérlek.