Oldalak

2010. április 13., kedd

Nyereményjáték!

Gondoltam, tanulok a multiktól és önnön boldogulásom érdekében akciózni kezdek. Aki meg tudja mondani, hogy a képen látható ház hol található, választhat egy képet tőlem és azt A/3 méretben kinyomtatom neki irgalmatlan jó és tartós minőségben.
Aki ettől függetlenül esetleg arra ébred, hogy olthatatlan hiányérzete támad, mert olyan üres a fala, mint az én zsebem, az viszont ne nyerjen, hanem vásároljon tőlem egy képet, ha megteheti, mert ... mert. Egy A/3-as nyomat archiv matt papíron 3500 Ft. Az ezüstbromid nagyítás 5000 Ft és arra várni kell kicsit.  Sajnos nem vicc, ha valaki megteheti, vegyen tőlem képet. Bármelyik képet választhatod a blogomról, vagy a http://www.budapestfoto.hu oldalon található lapozóból. A megrendelés-özönt a lantosistvan@gmail.com címre várom, csak nehogy lerohasszátok a Google szerverét :)

9 megjegyzés:

ajsa írta...

A képre kattintva a file nevében szerepel, hogy hol található. :)))

Lantos p. István írta...

De barom vagyok :)

Lantos p. István írta...

No, korrigáltam a kiskaput

Marvin írta...

Sebaj, én úgyis lakni szeretnék benne!

Lantos p. István írta...

Elég mesebeli

városjáró írta...

Szerény tippem: Városliget

Hm?

Lantos p. István írta...

Igen, Városliget! Már van egy helyes tippelő, aki levélben tippelt, de jár a kép!

városjáró írta...

Szia! Komolyan nyertem? Nagyon köszönöm!!! De hogy megdolgozzak érte, konkretozálnám a helyszínt. Én erre tippeltem:
http://www.origo.hu/itthon/20090522-a-varosliget-kozepen-allo-hazrol-vitazik-a-berlo-es-a.html

Lantos p. István írta...

Ó! Gondoltam, hogy ezt a témát nem hagyja ki valaki! Már csak az a kérdés, hogy hogyan jut el a kép hozzád?