Oldalak

2010. január 26., kedd

Király utca


Király utca. Szerintem az ország egyik legegzotikusabb, mozgalmasabb utcája lehetett volna, ha nem teszik tönkre lakóházaknak elkeresztelt márvány-króm-üveg sírkamrákkal. Mondjuk hamar össze fognak dőlni állítólag maguktól, de mi jön ezek helyére? Persze van jó is. A Gozsdu udvart nem tették tönkre. Azzal csak az a bajom, hogy képtelen voltam romos állapotában lefotózni. Bár megtették sokan és ezért sem kapkodtam el a dolgot. Ez a fotó pontosan a Gozsdu udvar bejáratánál készült, miközben a lehetséges bejutáson alkudoztam a biztonsági őrrel. Ehhez hasonló jelenetek fotóznék legszívesebben tonnaszám.

12 megjegyzés:

Üveggyöngyjátékos írta...

No hát ezután nyitottabb szemmel megyek végig a Király utcán, ha nagy ritkán arra járok.

Unknown írta...

A Király utca nah az az utca ami számomra egy naaagy relytéj. A legszínesebb skála. Elindul valaki az egyik végén egy patináns szép, rendezett utcácska és mire a másik végére ér össztojja magát bizonyos arcok láttán és az egyik keze mindig a táskáján van, legalábbis én mindig félve megyek ezen a részen...

BorsheCraft írta...

Tényleg ilyen a Király utca. Tényleg eléggé tönkretették. Tényleg jó ilyen jeleneteket fotózni.
Kicsit az az érzésem van a Király utcával kapcsolatban, mint amit nemrég a Józsefváros kapcsán írtál: eltűnt belőle valami, amit már nem lehet újjáépíteni. Igaz, elég rég' járkáltam arrafelé, lehet, hogy ez még csak a félelmem...

Tope írta...

Nem lehetne valamit kezdeni a blogarchívummal? Keresgéltem egy tavaly feltett képedet, de aztán feladtam, véletlenül sem találtam el a napot vagy a címet.

Tope írta...

A folyóparti elhagyott szék volt.
De inkább az archívumot! Jó lenne végiglapozni az összeset időnként! De bosszantó nyitogatások nélkül!

Lantos p. István írta...

borSHEka: eltűnt valóban

Lantos p. István írta...

Tope: hm, valamit kitalálok, hogy áttekinthetőbb legyen. Most megkeresem és beírom a SZÉK kulcsszót, hogy megtaláld itt a keresőben.

Tope írta...

Köszönöm!

Tope írta...

Egyelőre csak szexet találtam, nem széket.

Tope írta...

Jó, megvan. Elég nagy betűkkel ahhoz, hogy vaksik is megtalálják.

Kiss Ottó írta...

Hú, ez megint nagyon jó lett (de nemcsak mert van rajta figura:)

Lantos p. István írta...

Ottó, te mindig jókor adsz erőt :)