Oldalak

2010. január 23., szombat

Egyáltalán igyál talán



Nem! Nem oroszok. Ez egy korai képem a fotósmániám második szakaszából, amikor egy egész tűrhető géphez jutottam. (Sony DSC F828) Elég durvának, tolakodónak tartható kép, de én csak azt fotóztam, ami ott volt. Nem tettem hát mást, mint amit egyébként is szoktam. Sem csúfítottam, sem szépítettem a valóságot. Éppen ezért háborodtam fel, amikor egy egyébként is inkább modellfotósokat tömörítő közösségi oldalra feltöltöttem a képet és a bírák törölték ezt a képemet. Illetve inkább az háborított fel, hogy ezt indoklás nélkül tették. És aztán még egyet töröltek és akkor én magamat töröltem arról a helyről, mert egyébként is azt vettem észre a kommentekből, hogy gócokba tömörült rajongókból és mestereikből áll az egész hóbelevanc. Ehhez meg a fotozz.hu után már végképp nem volt kedvem. De a honi közösségi oldalakon tapasztaltak ellenére azt mondom, hogy ha valaki tanulni akar, vagy bizonytalan magában, akkor nagyon fontosak ezek az oldalak, mert egy megjegyzés még akkor is hasznos lehet, ha egyébként hülyeség. Ha meg nem az, akkor pláne. Lényeg, hogy nem tartom én ezt a képet olyan rossznak, hogy ne lehessen bemutatni. Persze a téma mindennapos és még másnapos is. Több alkesz van az utcákon, mint galamb. De azért az ivásnak ez a módja mégsem olyan gyakori.

2 megjegyzés:

kata írta...

Kimondottan erős kép! És tulajdonképpen még pozitívnak is mondható: hiszen a nő megosztja a mindennapi betevőt a cimborájával. Akinek az arckifejezése zseniális!
nagyon jól tetted, hogy kiléptél arról az oldalról.

Lantos p. István írta...

:) Én a fotó elkészítése után még egy héttel is azon gondolkodtam, hogy női alak-e a gondoskodó fél? A hangja, a ruházata alapján akárki lehetne.