2009. december 4., péntek

Dráni


Tegnap volt Bornai Tibor könyvbemutatója. Dráni beszélgetőpartnere Müller Péter Sziámi volt, akit szintén huszonéve ismerek, de igazán csak idén tudtam vele pár értelmes szót váltani, amikor a Szigetem fotóztam az Isolated nevű bandájával. Dráni viszont régi barát, mint a kép is illusztrálja. Nos, a Lőj az ördögre c. könyv kapcsán olyan érdekes beszélgetés alakult ki, hogy én már akkor elfelejtettem rendes képeket készíteni, amikor a könyvbemutató még el sem kezdődött. Igaz, nagyon zavarban is voltam, mint mindig ilyen helyzetekben. De ez egy pszichiáterre tartozik inkább jópénzért :) Feltettem hát Drániról inkább egy olyan képet, amit huszonegy éve készíthettem, amikor Pirókám még csak nyálcsorgatással tudott reagálni, ha elmélyült valamiben. Dráni könyve azokban az időkben játszódik, amikor ez a kép készült. Dráni: ne haragudj, hogy nem vettem meg a könyvet tőled és nem dedikáltattam, de el lett költve az összes pénzem benzinre, pedig sem a Parlamentet nem akartuk felgyújtani, sem nem utaztunk tegnap Kalábriába, meg vissza.
Megjegyzés küldése