Oldalak

2009. december 4., péntek

Dráni


Tegnap volt Bornai Tibor könyvbemutatója. Dráni beszélgetőpartnere Müller Péter Sziámi volt, akit szintén huszonéve ismerek, de igazán csak idén tudtam vele pár értelmes szót váltani, amikor a Szigetem fotóztam az Isolated nevű bandájával. Dráni viszont régi barát, mint a kép is illusztrálja. Nos, a Lőj az ördögre c. könyv kapcsán olyan érdekes beszélgetés alakult ki, hogy én már akkor elfelejtettem rendes képeket készíteni, amikor a könyvbemutató még el sem kezdődött. Igaz, nagyon zavarban is voltam, mint mindig ilyen helyzetekben. De ez egy pszichiáterre tartozik inkább jópénzért :) Feltettem hát Drániról inkább egy olyan képet, amit huszonegy éve készíthettem, amikor Pirókám még csak nyálcsorgatással tudott reagálni, ha elmélyült valamiben. Dráni könyve azokban az időkben játszódik, amikor ez a kép készült. Dráni: ne haragudj, hogy nem vettem meg a könyvet tőled és nem dedikáltattam, de el lett költve az összes pénzem benzinre, pedig sem a Parlamentet nem akartuk felgyújtani, sem nem utaztunk tegnap Kalábriába, meg vissza.

1 megjegyzés: