Oldalak

2009. november 25., szerda

Párizs


Majdnem elfeledtem, amit sose fogok! Kereken egy éve annak, hogy Csillának köszönhetően Párizsban járhattam. Négy nap volt csupán és az is olyan hideg, hogy az ember lehellete a cipőjén landolt. Kicsi Emma hősiesen fagyoskodva rohanta (babakocsiban) velem és Julikával végig a főbb látnivalókat. Illetve hát, azok tört részét. Azóta is emlegeti a Tonyor-t és ha valaki játékból utazik, az biztos, hogy Párizsba utazik. Párizst mindenkinek látnia kéne egyszer. De ha csak egyszer, akkor sokáig.

3 megjegyzés:

Marvin írta...

Nekem csupán egyszer fél nap, déli 12-től éjfélig adatott, gyalog csatangoltam, mert metróra se volt pénzem. De láttam a Tonyor-t, a Latin negyedet, a Szajna-parti lakóhajókat és sok más csodát így is. Én is visszavágyom... és arra még, hogy megtanuljak panorámaképet készíteni :)

Lajos Gombos írta...

Az a szép ebben, hog tudom Bresson is állt ott, pont azon a helyen ahonnan ez készült!

Lantos p. István írta...

Igen, ezen a helyen meg kell állni. Nem tehet mást az ember.