Oldalak

2009. október 29., csütörtök

Matiné

Megint egy régi fotóm. Ilyenkor lehet tudni, hogy nem volt időm rendezgetni, vagy készíteni az újakat. Ez a fotó egyébként elég pontosan illusztrálja huszonéveskori lelkiállapotomat. Bezzeg, ha tudtam volna, hogy milyen idők jönnek, akkor viháncoltam volna furtonfurt és kacarászva, szökdécselve kizárólag pihés kiscsibéket, pipacsos mezőket és gombolyaggal játszadozó kiscicákat fotóztam volna napos jókedvemben.

Egy alkotókényszeres embert két dolog akasztahat ki igazán. Az egyik az, ha nincs mondanivalója, a másik pedig az, ha van, de nincs módja elmondani, illetve hát megalkotni, amit akar. Én gyakran a kettővel egyszerre küzdök :) Azt hiszem, egész életem legnagyobb problémaforrása az volt, hogy nem tudtam értelmezni a "szabadság" fogalmát. Nem fejtem ki bővebben.

1 megjegyzés:

Marvin írta...

De azért én értem.