Oldalak

2009. augusztus 8., szombat

Telente vasárnap


Meghalt Cseh Tamás. Vannak hírek, amik után az ember nehezebben kap levegőt. Aztán hogy mégis kapjon egy kis levegőt, átmenetileg nem hiszi el a hírt. De persze a hír mégis igaz. És lélegezni is kell. Párszor együtt söröztünk, egyik lemezén herfliztem két számban. Két éve kerestem őt, hogy jó lenne egy fotóalbumot csinálni Fehér babáim címmel. Lehet mondani, hogy ismertem kicsit. Pont elég ahhoz, hogy ne csak végtelenül szomorkodjak, hanem valóban fájjon is halála. Sajnos róla nincs képem. Fotóztam őt, de a negatívok a Belvárosi Ifjúsági Házban maradtak. ... Ilyenkor gyakran kívánnak a halottaknak mindenféle jókat a túlvilági létre. De én azt érzem, hogy mélyen és megtámadhatatlanul igaz az a sor a Telente vasárnap c. számból (ebben herfliztem), hogy "Nemcsak hogy meghal, de MEGHAL." Már csak azt tehettem, hogy kerestem egy téli fotót 1986-ból.

Nincsenek megjegyzések: