Oldalak

2009. augusztus 12., szerda

Találkozás



Ma Csillához jött látogatóba egy kedves lány (nő, anyuka). A Csodaceruza szerkesztőségi munkája érdekli egy iskolai feladat, vagy vizsga miatt. Ahogy belépett az ajtón, mondtam neki azonnal, hogy mi már találkoztunk. Azt válaszolta, hogy igen, de ennyiben maradtunk. Több órája beszélgettek már Csillával, amikor egyszercsak meghallottam a nevét, amit bemutatkozáskor mindig elmulasztok, mert olyankor egy emberen sokkal izgalmasabb részletekre figyelek, mint a neve. Egyszóval eljutott a tudatomig, hogy ki is áll ott a szoba közepén! Hát ő árulta 20 éve a fotóimat a Vörösmarty téren!!! Nos, az ilyen történeteket nagyon szeretem. Előkerestem két képet, amit akkoriban készítettem a téren egy kissé megkattant hölgyről. Szép idők voltak, mennyi gondom volt akkor is :)

1 megjegyzés:

jazza írta...

csuda spontánportré:)tetszik